Saturday 10 November 2012

Anneyounghaesayo! Lee Yun Hee imnida! As you guys may know, I live in Korea. I am fluent in English, Korean and Vietnamese. I'm related to a Korean person which is my great great uncle. So I have a little bit of Korean blood in me. My actual nationality is Vietnamese. I can't speak it very well but I can understand it a lot.
I'm going to talk a bit about myself. I'm turning 12 in 5 months. I share most of my things with my older sister or younger sister. I share this blog with my older sister, Chae Rin and her close friend, Pil Sok. Not all of the posts are about us. It could be about different things. Some things Are not irrelevant.
Hehehe! That's all I have to say! :) There goes my sister.

Hi~ My name is Chae Rin. I'm not so good at English. My sister is very fluent. My grammar is not so good too. I'm 15 year old. I turning 16 on 18 November. Pil Sok is my best friend. I prefer speak Vietnamese and Korean rather than English. I have an accent. I'm not really into k-pop but I find the boy so cute!

안녕하세요. 내 이름 Pil 석. 난 영어를하지 않습니다. 나는 여섯 대입니다. 나는 놀이 피아노와 스포츠를 좋아해요. 나는 한국 음악만큼 윤 희 맘에 안 드는데. (Pil Sok can't speak English!)

(Translated into Korean)


Anneyounghaesayo! 희 리 윤! 너희들이 알고 계시 겠지만, 저는 한국에 살고 있습니다. 나는 영어로 유창 한국어, 베트남어입니다. 내 좋은 큰 삼촌이 한국 사람에 관한입니다. 그래서 내가 한국의 피를 약간 있습니다. 내 실제 국적 베트남입니다. 전 아주 잘 말할 수는 없어요하지만 난 그게이 많이 이해할 수있다.
내 자신에 대해 조금 얘기 할 겁니다. 나는 5 개월 만에 12 회전거야. 내 누나 나 여동생과 물건의 대부분을 공유 할 수 있습니다. 내 누나, 채 린과 그녀의 친한 친구, Pil 석으로이 블로그를 공유 할 수 있습니다. 게시물의 우리에 대한되지 않습니다. 이것은 다른 것들에있을 수 있습니다. 몇 가지 관련이없는하지 않나요.
Hehehe! 그게 내가 할 말이 그것 밖에 없어요! :)이 내 동생을갑니다.

안녕하세요 ~ 제 이름은 채 린입니다. 나는 영어를 잘 아니야. 내 여동생이 매우 유창합니다. 내 문법도 잘되지 않습니다. 내 나이는 15 살입니다. 나는 11 월 18 일 16 선회. Pil 석 내 가장 친한 친구입니다. 나는 베트남어와 한국어가 아닌 영어를 선호합니다. 나는 악센트가 있습니다. 나는 K 팝을별로 안하지만 소년은 너무 귀여워보세요!

안녕하세요. 내 이름 Pil 석. 난 영어를하지 않습니다. 나는 여섯 대입니다. 나는 놀이 피아노와 스포츠를 좋아해요. 나는 한국 음악만큼 윤 희 맘에 안 드는데. (Pil 석은 영어를 할 수 없습니다!)


No comments:

Post a Comment